Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Κυριακή 27 Απριλίου 2014

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ "Η ΒΡΟΧΗ" ΠΟΙΗΣΗ


ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
Η ΒΡΟΧΗ
ΠΟΙΗΣΗ

Είσαι ο έρως που μεθάει
το κορμί μου που σε πίνει
Το δωμάτιο όπου γδύθηκε άντρας αγαπημένος
Κι εγώ λυγισμένη γοητεία που σ΄ανάθρεψε.
Ελεύθερη ως φως σου δόθηκα
δια βίου στη μοναξιά σου.

Το φιλί σου σε κάθε μου σημείο
προδίδει τ΄όνομά σου
για να μ΄ανιχνεύουν στο μέλλον
με το χνότο σου.

{Από το βιβλίο μου, Ερώ, 1999}
artnotakymothoe
Πνευματικά δικαιώματα © 1999 Νότα Κυμοθόη
Πνευματικά δικαιώματα © 2014 Νότα Κυμοθόη
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Nότα Κυμοθόη 


Δεν υπάρχουν σχόλια: