Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Πέμπτη 9 Οκτωβρίου 2008

Η Λύτρωση, βιβλίο Νότα Κυμοθόη 2006 (book Nota Kymothoe)






Η Λύτρωση!..
Νότα Κυμοθόη!..
2006
"Η Λύτρωση", εκδόσεις Ίαμβος, Νότα Κυμοθόη
είναι ένα βιβλίο μου καθαρά βιωματικό κι αληθινή ιστορία!
Μια ιστορία που όσοι τη διαβάσουν θα αλλάξουν τη ζωή τους!
Εκδόθηκε το 2006, παραμονές Χριστουγέννων!
Είναι ένα βιβλίο προφητικό κι αποκαλυπτικό!
Είναι ένα ευλογημένο βιβλίο!
Ο Ιησούς Χριστός, επέτρεψε να φανερωθούν τα όσα γράφω!
Έχω πλήρη επίγνωση τι είμαι και γιατί είμαι στη γη αυτή την εποχή!
Ετοιμάζομαι όπως όλοι όσοι έχουμε πάρει το μύνημα κι έχουμε θυμηθεί!
Ευχαριστώ το Σρι Σάθια Σάι Μπάμπα για όσα μου πρόσφερε!
Ευχαριστώ τον Άγιο φύλακα Άγγελό μου κι όλους τους Αγγέλους
που στέκονται κοντά μου!
Ευχαριστώ το Πανάγιο Πνεύμα για τη Θεία Φώτιση!
Στο βιβλίο μου "Η Λύτρωση" δίνονται κρυφά μυστικά. Με απλά λόγια!
Είμαι σε πλήρη επίγνωση η ΓΕΦΥΡΑ που ενώνει το σκόρπιο Φως!
Η Αγάπη είναι Αλήθεια!
Η Αλήθεια είναι Αγάπη!
Μόνο η Αγάπη και το Λευκό Φως θα υπάρξουν Δυνατά!
Όλα τα άλλα θα τα καταπιεί το χάος!
Δεν θα μείνει όρθιο τίποτα!
Ενώστε τα χέρια στην Αγάπη!
Υπάρχει μόνο ένας ΘΕΟΣ!
Ένας Θεός με διαφορετικά ονόματα!
Είμαστε κατ' εικόνα και ομοίωση του Θεού!
Ας πορευτούμε αγαπημένοι και με σεβασμό!
Ας πορευτούμε με αγάπη κι ας χαρούμε την αγάπη!
Ας ζήσουμε ως να ήταν η τελευταία μας ημέρα!
Ας ζήσουμε όπως όταν είναι Ανάσταση!
Ας χαρούμε οι άνθρωποι μεταξύ μας κι ας γιορτάσουμε!
Ας καλωσορίσουμε τη χαρά κοντά μας!
Ας καλωσορίσουμε την Αγάπη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: