Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

STOP THE WAR -Η ΙΕΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ, Νότα Κυμοθόη

( .Mου δόθηκε ΔΩΡΕΑ στη Ρώμη το 1990
από βιβλιοπωλείο του Βατικανού
.Μου δόθηκε το 1994 στην Ινδία
στον ιερό χώρο του Sri Sathia Sai Baba
.Έγραψα τα όσα γράφω το 1999
πριν το σεισμό της Αθήνας
.Απόψε δόθηκε πάλι η ίδια εικόνα
για να δοθεί στον κόσμο)

(foto:By Nota Kimothoi, 11/01/09)

(Foto: By Nota Kimothoi, 11/01/09)
STOP THE WAR!..
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ
Η ΙΕΡΗ ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ
Νότα Κυμοθόη*
Αυτό το ωραίο φεγγάρι απόψε
φωτίζει τον πλανήτη γη!
Αυτό το ωραίο φεγγάρι απόψε
θα το χαρούν οι ωραίες ψυχές!
Θυμηθήτε...
Η φωτιά της αγάπης
δεν είναι πόλεμος!
Η φωτιά της αγάπης
δεν είναι όπλα!
Η φωτιά της αγάπης
δεν είναι συρματόπλεγμα!
Η φωτιά της αγάπης
δεν είναι καταστροφή!
Η φωτιά της αγάπης
Είναι χαρά
είναι
μέσα στη δική σας καρδιά!
Καίει τις φλέβες σας
Καίει το κορμί σας
Καίει το μυαλό σας
Καίει το νου σας
Είναι ομορφιά!
Αλλά
δεν χαίρεστε
γιατί δεν με κατανοείτε...
Σκεφτήτε απόψε...
Όπου κι αν είστε
Απόψε...Θυμηθήτε!..
Σκεφτείτε πως...
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΦΥΛΗ
Η ΦΥΛΗ ΤΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΜΙΑ ΓΛΩΣΣΑ
Η ΓΛΩΣΣΑ ΤΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΘΕΟΣ
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!
ΕΙΜΑΙ ΠΑΝΤΟΥ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΑ!
ΣΑΣ ΑΓΑΠΩ ΟΛΟΥΣ!
Ήρθα σαν άνθρωπος στη γη
Και αποκάλυψα την αλήθεια!
Ιδού τα σημάδια
στα χέρια Μου...
Στα σημεία του ορίζοντα
Είναι ακόμα οι πληγές μου
από τα καρφιά τα δικά σας!
Ιδού το αγκάθινο στεφάνι
στη θέση της καρδιάς μου...
Είναι οι δικές σας σκληρές καρδιές...
Που σκοπεύουν πυρ
που βομβαρδίζουν
που κάνουν πόλεμο...
Αιέν η τόλμη της διαφυγής
από εδώ!..
Είναι τα συρματοπλέγματα
Φόβοι και Διλήμματα

που εσείς βάζετε γύρω...
Αιέν η τόλμη της Αγάπης Μου
Εδώ!..
Αιέν η εξορία των ακαθάρτων
Αιέν η προδοσία της αγνοίας εδώ...
Είμαι Εσύ κι είμαι ο Άλλος
Είμαι η φυλή των ανθρώπων!
Ήρθα στη γη σαν άνθρωπος
Είμαι στη γη σαν άνθρωπος
Νυν και αιέν η αθανασία!
ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΓΑΠΑΤΕ!
Ο ΑΛΛΟΣ ΕΙΣΤΕ ΕΣΕΙΣ
ΜΗΝ ΞΕΧΩΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ
ΑΠΟ ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΟΥ ΔΕΡΜΑΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΑ ΕΝΔΥΜΑΤΑ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ
ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΟΥ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΟΣ
ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΟΥΣ!
ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΩΡΟΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΑΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ Η ΑΓΑΠΗ ΜΟΥ
ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΑΓΑΠΗ
ΚΑΙ ΣΤΟ ΦΩΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΜΕΣΑ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Η αιθέρια σύστασή μου
ανάμεσά σας!..
ΓΝΩΡΙΖΟΜΑΣΤΕ!

*Έχω δώσει μέσα από τα βιβλία μου
όσα μου έχουν φανερωθεί.
Οι άνθρωποι του Φωτός
είμαστε ενωμένοι στην αγάπη!
Μη σπαταλάτε την
ενέργειά σας για εφήμερα όνειρα...
για οικοδομές που...
θα στεγάζουν πεινασμένους...
Η Συμπαντική
ενέργεια είναι ταχύτατη
και όλα έχουν δρομολογηθεί!
Είναι Σχέδιο Θεού!
Ο Πλανήτης γη
αφού συμβούν όσα συμβούν...
θα περάσει σε άλλη διάσταση.
Θα ειρηνεύσει!..
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΘΑ ΕΝΩΘΕΙ ΜΕ ΑΓΑΠΗ!
ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΘΑ ΣΥΜΒΙΩΝΟΥΝ!
ΟΛΕΣ ΟΙ ΠΑΛΙΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΦΕΥΓΟΥΝ!..
ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Ενωθείτε με αγάπη δίχως διακρίσεις!
Η ΒΙΑ ΦΕΡΝΕΙ ΒΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ!
Καταστρέφει πρώτα όποιον δημιουργεί βία!
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΡΑ!
Η ΧΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ
ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΨΥΧΗ ΜΑΣ!
ΕΙΡΗΝΕΥΣΤΕ!
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ!
ΤΑ ΟΠΛΑ ΠΟΥ ΦΤΙΑΞΑΤΕ
ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ!
ΕΣΕΙΣ ΕΙΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ
ΚΙ ΟΧΙ Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ!
ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΜΗΝ ΚΑΚΟΠΟΙΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΜΗΝ ΥΠΟΚΡΙΝΕΣΤΕ
ΜΗΝ ΠΟΛΕΜΑΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΔΕΝ ΟΠΛΙΖΕΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΑΣ
Ο ΘΕΟΣ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣ
ΑΛΛΑ Η ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΤΟ ΜΙΣΟΣ
Η ΑΠΛΗΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ!
ΜΗΝ ΕΙΣΤΕ ΑΦΕΛΕΙΣ ΚΙ ΑΝΟΗΤΟΙ!
ΟΙ ΘΕΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΟΙ
ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ
ΜΗΝ ΨΑΧΝΕΤΕ ΓΙΑ ΟΝΟΜΑ
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΟΣΟΥΣ
ΣΑΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΑΝ ΤΟ ΘΕΟ
ΖΗΤΗΣΤΕ ΕΛΕΟΣ!
ΜΟΝΟ Η ΑΓΑΠΗ
ΘΑ ΣΑΣ ΔΩΣΕΙ ΕΥΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ
ΔΕΧΤΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ
ΜΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΡΑΨΕΤΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ
ΦΟΡΕΜΑ ΚΑΙ ΚΟΥΣΤΟΥΜΙ
ΣΤΑ ΔΙΚΑ ΣΑΣ ΜΕΤΡΑ!
ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ.
ΜΗ ΚΑΝΕΝΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ
ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΛΛΟΙ!
ΑΓΑΠΑΤΕ ΑΛΛΗΛΟΥΣ!
ΜΗΝ ΞΕΣΗΚΩΝΕΤΕ ΑΛΛΟΥΣ
ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΑΛΛΩΝ!
ΕΙΡΗΝΕΥΣΤΕ!
ΔΕΝ ΣΑΣ ΑΝΗΚΕΙ ΤΙΠΟΤΑ!
ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗ ΧΑΡΑ
ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΟΡΦΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ!
ΜΗ ΔIΝΕΤΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΤΗ ΒΙΑ!
ΔΑΠΑΝΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΕΡΓΕΙΑ ΣΑΣ
ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟ, ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΟΜΟΡΦΙΑ!
ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΥ!
ΜΕΣΑ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ
ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ!
ΜΗ ΠΥΡΟΒΟΛΕΙΣ
ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: