Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Νότα Κυμοθόη "Το δικαίωμα να είμαι Ανθρωπος"

Photography Nota Kymothoe© Νότα Κυμοθόη

Νότα Κυμοθόη "Το δικαίωμα να είμαι Άνθρωπος"

Είναι κάποιες αλήθειες πολύ πικρές, που άμα τις λέει κάποιος, που τις έζησε, δεν μπορούν να γίνουν πιστευτές. Όλα έχουν το χρόνο τους και η κάθε ψυχή τη δική της αποστολή επάνω στη γη, όπου κι αν βρίσκεται. Με έμαθαν οι γονείς μου να διεκδικώ με πάθος το δικαίωμά μου να είμαι και να παραμείνω Άνθρωπος κι αυτό κοστίζει ακριβά... Έχει τίμημα βαρύ και πορεία δύσκολη πολύ!.. Ίσως, γιατί η εποχή μου δοκιμάστηκε μέσα σε ομάδες με τις οποίες ζυμώθηκε πολιτισμικά, πολιτικά, θρησκευτικά και οικονομικά και το να προσπαθείς να μείνεις ακέραιος, δίχως καχυποψία για το μέλλον, είναι μια εκπαίδευση, που σε κανένα εκπαιδευτικό ίδρυμα δεν διδάσκεται.
Αυτό ως ατραπός, νομίζω πως είναι μια σταθερή βάση της εποχής μας, πάνω στην οποία ο καθένας μπορεί να οικοδομήσει το παρόν του σε όποια σχέση επιθυμεί. Η βάση αυτή θέλει δύναμη για να κρατήσει τους κραδασμούς όλων εκείνων των σεισμών, από τους όσους νομίζουν άλλα...Οι άλλοι κι ο καθένας ο εαυτός του, για το παρόν και το μέλλον, με όσα εφόδια έχει ο καθείς...Κι οι περισσότεροι έβαλαν μετωπηδόν το κέρδος μόνον για πλουτισμό, λες κι αυτό μόνον υπήρξε το αγαθό της ύπαρξής τους. Είναι καλός ο πλούτος και η αφθονία, μα κάλλιστη είναι η αρμονία σε μια χώρα επιλογής για διαβίωση και μεγίστη η αρετή να μπορείς να κοιτάξεις τον άλλον κατάματα, όταν ύστερα από πολλά χρόνια, τον συναντήσεις στο δρόμο σου...
Ναι ήταν κάποτε κάποιος, οπού ...
Λοιπόν, καλησπέρα...Δεν είναι ασέβεια η ανθρωπιά! Ασέβεια είναι να θες να ράψεις τον άλλον "κοστουμάκι" στα μέτρα σου πολιτικά, θρησκειολογικά, πολιτισμικά, ιδεολογικά και να τον χρησιμοποιείς, για να υπάρχεις μόνον εσύ, κι εκείνος να υποφέρει. Αυτό είναι ασέβεια...

Δεν υπάρχουν σχόλια: