Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Παρασκευή 23 Ιανουαρίου 2015

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ ΠΟΙΗΣΗ

ΝΟΤΑ ΚΥΜΟΘΟΗ
ΠΟΙΗΣΗ
"Τα καφετιά τα μάτια σου χωράφια οργωμένα
κι όλο βουλιάζω σαν τη βροχούλα
για ν΄ανθίζει πάντα η χαρά τους σαν άνθος.

Η φωνή σου γήτεμα και σαγήνη
Τα χείλη σου ατέλειωτα ζαχαρωτά

Μη με ρωτάς για την ισχύ σου
Τα χέρια σου, παραλύουν τα μέλη μου όλα
Η μορφή σου φλόγα, τα κύτταρά μου καίει
Τις φλέβες μου πνίγει ο πόθος
κι η ψυχούλα μου, ρόδινη ανεμώνη
μες το χειμώνα τόλμησε το έαρ."
{Δημοσιευμένη το 1999, στο βιβλίο μου Ερώ}
Νότα Κυμοθόη© Nota Kimothoi
Πνευματικά δικαιώματα © 1999 Νότα Κυμοθόη
Πνευματικά δικαιώματα © 2015 Νότα Κυμοθόη

© Nότα Κυμοθόη 



Δεν υπάρχουν σχόλια: