Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη

Nota Kimothoi© Nότα Κυμοθόη
Νότα Κυμοθόη, απόσπασμα από Ποίησή μου με τον τίτλο "Ερατώ" "Παίξε ω Μούσα Ερατώ την άρπα την ανθρώπινη αυτήν οπού αγγίζει τις καρδιές των άκαρδων ανθρώπων που είπαν λόγια ερωτικά και λόγια της αγάπης"/Art Nota Kymothoe© Nότα Κυμοθόη

Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2008

Η ΛΗ, Γράφει η Νότα Κυμοθόη


Γράφει η Νότα Κυμοθόη
Αυτή είναι η Λη...
Άκουγα μέρες να νιαουρίζει έξω ένα γατάκι
και σπάραζε η καρδιά μου.
Προσπάθησα να δω που ήταν αλλά δεν το έβλεπα
Καθώς κατέβαινα στη πλατεία
το είδα σφηνωμένο σε ένα σωλήνα υδρορροής
Με τη βοήθεια ενός περαστικού το έβγαλα
Ήταν ένα μικρό γατάκι, αδύνατο και φοβισμένο
Το πήρα στην αγκαλιά μου και το πήγα σπίτι
εκεί το φρόντισα κι από τότε η Λη έγινε φίλη μου
Έκανε ότι έκανα εγώ...γνώριζε τα χρώματα όλα
καθόταν δίπλα μου όταν έγραφα
και αφουγκραζόταν όταν μιλούσα...
Της άρεσε πολύ να είναι με κόσμο
Με αγαπούσε πολύ η Λη...
Με περίμενε κάθε φορά που επέστρεφα
Έκανε χαρές...Μόνο που δε μιλούσε
με ανθρώπινη φωνή...Αλλά εγώ καταλάβαινα!
Μια μέρα έφερε και το φιλαράκι της!
Ένα γκρίζο γατούλη. Τον φρόντιζε με αγάπη!
Ήταν πονόψυχη γάτα. Το καημένο...πεινούσε
και η Λη μοίραζε το φαγητό μαζί του.
Έτσι ήρθε και ο Φλήν στην αυλή μας!
Ένα βράδυ κατέβηκα ως την πλατεία
για μια δουλειά. Η ΛΗ ήταν ανήσυχη
ήρθε κοντά μου ως κάτω στη λεωφόρο.
Επέστρεψα και την έβαλα στο σπίτι...
Έφυγα πάλι γρήγορα-γρήγορα...
Όταν μετά από λίγο επέστρεψα...
Βρήκα τη ΛΗ καταμεσής στο σταυροδρόμι...
Κάποιο αυτοκίνητο την είχε...χτυπήσει
Είχε ήδη φύγει ...στον ουρανό,
...στον παράδεισο με τις γάτες!..
Δεν ξέρω ποιος ή ποια το έκανε!..
Δεν ξέρω με τι καρδιά πάτησαν τη Λη
οι ρόδες του αυτοκινήτου και την έλιωσαν
δεν ξέρω...αν αυτοί οι ανεγκέφαλοι
που νομίζουν ότι μέσα στο αυτοκίνητο
είναι ασφαλείς...θα είναι πάντα ασφαλείς...
...Ο Φλην τη γυρεύει ακόμα...Πονάει...
καθημερινά νιαουρίζει με πόνο...
Μου λείπει πολύ η Λη...
...Ένας πωλητής από τη Σενεγάλη
μου χάρισε σήμερα μια σκαλιστή γάτα
που φτιάχνουν οι γονείς του με πολύ μεράκι...
κι αυτός τις πουλάει στα μαγαζιά της πόλης μας
Είναι ένα ομοίωμα γάτας φτιαγμένο με τέχνη!..
Ευχαριστώ το Μπάρνι για τη χαρά που μου έδωσε
Ευχαριστώ και τα καλλιτεχνικά χέρια των γονιών του
οπού με τόση αγάπη σκάλισαν μια ωραία γάτα σε ξύλο
και χρωμάτισαν με τόση ομορφιά...
Η Λη, είναι πάλι εδώ...
Άδεια Creative Commons
Αυτό το εργασία χορηγείται με άδεια Creative Commons Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 4.0 Διεθνές .

© Nότα Κυμοθόη

Δεν υπάρχουν σχόλια: